w końcu się stało ….

jestem obok Ciebie!!!! Czuje Twój zapach niczym łąki pełne maków, czuję Twój dotyk jak letni powiew ciepłego powietrza, słyszę Twój głos niczym magiczny dźwięk  harfy …. Boże jak się cieszę , że nie muszę znowu patrzeć w ciemny kąt pokoju i odpływając myślami aby przetrwać kolejną noc bez Ciebie…..

Jestem, przybyłem, dotarłem, pojawiłem się …..

Pędziłem tu do Ciebie niczym Hades swym płomiennym rydwanem przemierzając mroczne miejsca przepełnionymi niespodziankami. Dzieliłem na kawałki mgłę niczym Rycerz walczący o serce swojej najmilszej kobiety. Skrycie w sercu nawet się tak czułem bo wiedziałem , że do pokonania trudności musiałem stawić czoło niczym Waleczny Herod pokonując ogniste smoki….

A teraz ….. Sielanka ……

Leżymy sobie na łożu niczym Para Królewska. Wtuleni w siebie wypełniamy braki przez ten czas kiedy się nie widzieliśmy.  Spijamy sobie nektar z dzióbków i karmimy się winogronami słodkimi jak usta mej Królowej ….

Uwielbiam ją obserwować … Jej twarz jest taka nie winna. Niczym młode pąki konwalii porastające lasy. Leży sobie z pełną gracją i spogląda na mnie tymi swoimi dużymi brązowymi oczami … Ten wzrok …. ciężko opisać jaki on jest. Raz ciepły , że człowiek się rozpływa , a raz obojętny lecz jednoznaczny. Wystarczy , że się na mnie spojrzy ja już wiem o co chodzi. …

Nie wiem jak określić to co widzę ale podejrzewam , że jakby ona była dziełem Michała Anioła nigdy by nie ujrzała światła dziennego. Artysta swe najcudowniejsze dzieła zatrzymuje dla siebie. A szkoda aby świat nie mógł podziwiać tego bustwa….

Tak mogę powiedzieć to na głos. JESTEM NAJWIĘKSZYM SZCZĘŚCIARZEM NA ŚWIECIE , ŻE TO WŁAŚNIE MI UDAŁO SIĘ JĄ ODNALEŹĆ !!! I będę walczył o każda chwilę, o każde słowo, o każdy gest …. Byle tylko z nią ….

Bardzo Ją Kocham i nie widzę świata poza nią … A więc hosso trwaj i niech ta magia nigdy się nie kończy ….

 

Dodaj komentarz