UWAGA! UWAGA! UWAGA!

Chciałbym niezmiernie wszyskich poinformować o nowej gwiazdeczce na niebie!!!!!

Tak to jest ten wpis,  o którym tyle razy wspominałem 🙂

Dnia 06.01.2016r. w Święto Trzech Króli przyszła na świat Moja Córcia, Moja Oliwka. Urodziła się o 20.55, jej waga to 3860g, długość 58 i otrzymała 10/10 punktów. Jest prześliczna ma długie czarne włoski, prześliczne oczka i całuśne usteczka 🙂 mały Aniołek ❤

Ale chciałbym także pochwalić się, że Dorotka to bardzo silna i dzielna kobieta. Nie chciała żebym z Nią był podczas porodu ale rozumiem Ją doskonale i uszanowałem jej decyzję. Lecz okupowałem drzwi Bloku Porodowego i za każdym razem jak ktoś wychodził czy wchodził zaglądałem z nadzieją ze coś uda mi się zobaczyć. Nie byłem tam sam ale jakbym był na pewno nie jedną łzę bym uronił. Cierpiałem tam razem z Dorotka, każdy jej krzyk czułem jakby ktoś zadawał mi cios nożem prosto w serce. Ale po chwili ciszy usłyszałem krzyk dziecka i wiedząc,  że nie mogę tam nic zrobić krzyczałem wewnątrz siebie,,  tak to Moja Córeczka, Moja Oliwka,,. Po chwili pielęgniarka wywiozła Ją na korytarz opatulona z wystającą buzka. Moje serce biło jak 100 dzwonów kościelnych. Radość nie do opisania!!!!!

I nagle dostaje SMS od Dorotki,  że wszystko u niej dobrze. Wszedłem na Blok Porodowy bez pytania i jak zobaczyłem Ją tak wyczerpaną, zmęczoną i obolałą ale za to z uśmiechem od ucha do ucha myślałem,  że Moje serce wyskoczy mi na korytarzu i będą mnie reanimować!!!!!!

Gdy już wszedłem do Niej na salę ucałowałem jej usta i złapałem Ją za rękę dopiero się uspokoiłem 🙂 po chwili rozmowy,  wymianie kilku głębokich spojrzeń i ciepłych słów widziałem, że Moja Najukochansza jest bardzo szczęśliwa.

A dopełnieniem wszystkiego było to jak pielęgniarka przyniosła Nam maleństwo w żółtej czapeczce. Jak pierwszy raz zaczynała ssać pierś z pokarmem. Chwilę nie do opisania. Jak patrzyłem się na Kobietę,  którą kocham nad życie i opuszczając wzrok patrząc na naszą Córeczkę, która jest wytworem naszej miłości, dzięki Moim Kobietom mogę walczyć o wszystko. Poświęcić, każda chwilę swojego życia na to aby móc każdego dnia spoglądać na uśmiech Mojej Najdroższej Dorotki i lśniące oczka Oliwki.

Tego dnia dostałem porządnego kopa do działania i dążenia o jak najlepsze jutro dla Mojej rodzinki.

Życzę wszystkim przeżycia tego co Ja. Posiadania swojej drugiej połówki i tak wielkiej miłości jaką ja mam, a także co najważniejsze móc poczuć to szczęście zobaczenia i dotknięcia swojego dziecka.

O Mamę dla Oliwki się nie martwię bo wiem, że to będzie Najlepsza  Mama na świecie ale i Ja będę się starał z całych sił aby być Najlepszym Tatą na świecie. Oby nasza Córeczka była szczęśliwa, niczego jej nie brakowało i czuła jak bardzo Rodzice Ją kochają.

Wszystkiego dobrego i do usłyszenia.

Jedna uwaga do wpisu “UWAGA! UWAGA! UWAGA!

Dodaj komentarz